سامانه ثبت آگهی مشاغل 118 work
سامانه ثبت آگهی مشاغل 118 work

توضیحات آگهی

طراح و مجری تخصصی انواع شومینه گازی و هیزمی پرمهر در تنکابن

طراحی و فروش تخصصی شومینه گازی و هیزمی پرمهر در تنکابن

(فروش کلیه لوازم شومینه صفر تا صد)

شومینه های گازی
به طورکلی شومینه گازی جزو شومینه های مدرن به شمار می روند، چراکه سوختی کاملاً صنعتی و بدون آلاینده و خطر را دارند. در اثر گسترش آپارتمان نشینی از این نوع شومینه استقبال چشمگیری شده است. شومینه گازی یکی از انواع شومینه است که برای سوخت به جای چوب از گاز استفاده می کند و سوخت آن از گاز شهری تأمین می شود.درواقع یکی از بهترین جایگزین های شومینه های چوب سوز شومینه های گازی است. شومینه های گازی انواع مختلفی دارند و بسیار متنوع هستند. از طرف دیگر، این شومینه ها ازنظر گرما هم گرمای زیادی تولید می کنند و گرمای آن ها نسبت به شومینه های چوبی بیشتر می باشد. همچنین این نوع از شومینه ها نسبت به سایر نمونه ها بسیار مقرون به صرفه هستند:

انواع شومینه بر اساس مصالح
شومینه ها نیز مانند سایر محصولات می توانند از جنس های مختلفی با توجه به کاربری شان باشند؛ که در این بخش به نمونه مدل شومینه ها با توجه به جنسشان اشاره می کنیم که به شرح زیر است.

۱. شومینه سنگی
معمولاً برای ساخت شومینه های سنگی از سنگ هایی مانند شیست و هورنفلس استفاده می کنند که استحکامی خوب و زیبایی فوق العاده ای دارند. لازم به ذکر است که ظاهر این نوع شومینه ها برای فضاهایی با سبک دکوراسیون روستیک مناسب است.

۲. شومینه آجری
شومینه های آجری با تزیین چوبی جز شومینه هایی مناسب فضاهای با سبک دکوراسیون داخلی سنتی و کلاسیک هستند. همان طور که قبلاً نیز ذکر شد شومینه های آجری با سوخت چوب قابل تبدیل شدن به شومینه های الکتریکی، گازی یا اتانولی را دارند.

۳. شومینه بتنی
به طورکلی این شومینه ها مناسب دکوراسیون داخلی با سبک مدرن یا معاصر هستند که از انواع شومینه های گازی، اتانولی و الکتریکی پیش ساخته می توان در آن ها استفاده کرد.

امروزه انواع شومینه در طرح ها و مدل های مختلف در بازار ارائه می شوند و معمولاً نقش انواع شومینه خانگی و انواع شومینه های مدرن جدای از گرم کردن محیط، زیباسازی دکوراسیون داخلی خانه است. به طورکلی شومینه ها ازنظر سوخت مورداستفاده و کارکرد آن شامل انواع متنوعی هستند، مانند انواع شومینه هیزمی، شومینه گازی، شومینه برقی و شومینه الکلی که بهتر است قبل از اینکه اقدام به خرید شومینه نمایید، انواع شومینه های مدرن و انواع شومینه خانگی را کاملاً بشناسید؛ بنابراین ما در این مقاله شما را با انواع شومینه و کاربردهای آن آشنا کردیم که امیدواریم مفید واقع شده باشد.

به مدیریت جناب آقای مسعود پرمهر

09111974221

09399653249

طراحی و فروش تخصصی شومینه گازی و هیزمی پرمهر در تنکابن

 آدرس لوکیشن طراح و مجری تخصصی انواع شومینه گازی و هیزمی پرمهر در تنکابن

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طراح و مجری تخصصی انواع شومینه گازی و هیزمی پرمهر در تنکابن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *