سامانه ثبت آگهی مشاغل 118 work
سامانه ثبت آگهی مشاغل 118 work

توضیحات آگهی

امداد خودرو و خودروبر قائم در اتوبان ری به ورامین 09192236632

امداد خودرو و خودروبر قائم جابجایی انواع خودروهای ایرانی و خارجی، تصادفی، لوکس، صفر و کلاسیک در کلیه نقاط در اسرع وقت با کادری مجرب بدون آسیب رساندن به خودروی شما مشتریان گرامی،به صورت تضمینی در کلیه ساعات شبانه روز در خدمت شما هموطنان عزیز هستیم.

در صورتیکه خودروی شمابه هر علتی قابل حرکت نبوده و یا حرکت آن ممکن است باعث بروز خطر گردد، در هر زمان از شبانه روز می‌توانید با خودروبر تهران تماس حاصل نموده، تا با بهره گیری از نیروهای متخصص و جدیدترین سیستم های حمل و نقل و جابه جایی خودرو در سریعترین زمان و نازل ترین هزینه اقدام به رفع مشکل و راه اندازی خودروی شما نماییم

همانگونه که می دانید، کفی خودرو بر از مهم ترین مواردی است که می تواند روی کیفیت حمل و نگهداری خودرو ها در طول مسیر تاثیرگذار باشد. بسیاری از شرکت ها به شما خودروبر هایی را ارائه می دهند که کفی مناسبی نداشته و ممکن است باعث آسیب به خودرو شما شود. با در نظر گرفتن این عامل مهم،همواره سعی داشته است بهترین کفی خودرو بر را با توجه به نیاز شما عزیزان ارائه دهد. کارشناسان با سابقه این شرکت با بررسی خودروی مورد نظر، بهترین کفی خودرو بر را برای شما انتخاب کرده و از هرگونه مشکلات احتمالی در این زمینه پیشگیری می نمایند.

همانطور که مستحضرید یکی از خدمات پرتقاضا و مهم در صنعت وسایل نقلیه که نیازمند توجه و تخصص لازم برای انجام است ؛ حوزه خودروبر و حمل خودرو است.

ما و همکارانمان در مجموعه خدمات حمل و نقل خودروبر به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما مردم ایران عزیز هستیم.

به مدیریت جناب آقای فرزادی شماره های تماس حاصل نمایید:

09192236632

آدرس لوکیشن امداد خودرو و خودروبر قائم در اتوبان ری به ورامین 09192236632

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “امداد خودرو و خودروبر قائم در اتوبان ری به ورامین 09192236632”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *